Bermula Semula

chatroom

RIZ@BINTANG KECIL 1 FEB 2010



KENALI SELEBRITI
Kelolaan Munira Roslan
Foto Unit Foto KKSB


Siapa teman baik kamu di kalangan artis?

1. Chaq Mentor
2. Nadia AF6
3. Alyah


Semasa kecil dahulu, artis manakah yg paling kamu minati dan mengapa?

Ramai artis yg saya suka, tapi yg paling saya minati ialah kumpulan Nsync. Sebabnya selain pandai menyanyi, mereka juga hebat dalam tarian. Kalau boleh saya pun mahu jadi seperti mereka.

Kompleks membeli-belah pilihan kamu?
Pastinya Plaza Sungai Wang, semua yg saya cari pasti ada di situ. Harganya juga berpatutan.

Majalah yang wajib kamu beli setiap bulan ialah :

1. Media Hiburan
2. Yezz
3. Klik

Kenangan zaman sekolah yg tidak dapat kamu lupakan…

Kenangan yg masih kekal di dalam ingatan saya sehingga kini ialah semasa di sekolah rendah, saya pernah terkencing di dalam seluar. Hehehe. Lucukan?

Lagu yang kerap kamu mainkan semasa memandu..

Sudah tentu lagu dari album saya sendiri.

Anda diberi peluang untuk menjadi peserta sehati berdansa, artis manakah yg akan kamu pilih untuk menjadi pasangan?

Boleh tak kalau saya nak berpasangan dengan Dato’ Siti Nurhaliza? Hehehe.

Ucapan kamu kepada pembaca BK

Buat pembaca BK yg disayangi sekalian, belajar rajin-rajin dan percayalah pada kebolehan yg ada pada diri sendiri. Setelah berusaha bertawakallah dan jangan lupa pada yang Esa.

Posted by Tinie | at 9:13 AM

0 comments:

Post a Comment