Bermula Semula

chatroom

RIZ LARI KE PHUKET ?




CREDIT FROM BUDIEY.COM


Ok, jawapan kepada trivia semalam ialah RIZ atau nama sebenarnya Mohd Idris Mohd Zaizizi, bintang AF yang sering menerima pujian dari pengkritik di setiap konsert mingguan AF sebab persembahannya memang mantap dan sentiasa berikan yang terbaik. Beliau lahir pada 19th December 1986 di Kg Padang Kunyit, Grik, Perak.Mengulas tentang gossip yang mengatakan seorang wartawan dari Sinar Harian terserempak dengan Riz di Phuket, Thailand bersama dengan kekasihnya…

Riz mengatakan:“Riz pergi dengan kawan serumah bukannya dengan kekasih. Selalunya kami pergi bercuti berenam. Tapi kawan-kawan yang lain bekerja dan tidak mengizinkan mereka bercuti. Riz dengan teman serumah hanya sekadar kawan biasa. Riz pergi dengan niat nak bercuti, takkan tak boleh nak bergembira?”

Apa-apa pun, tahniahlah buat Riz sebab tercalon dalam senarai Top 5 Artis Baru Lelaki Popular. Single Riz ‘Hanya Sandiwara’ berjaya mendapat tempat di hati peminatnya. Menurut Riz, album akan menyusul dan bakal berada di pasaran April tahun ini.

Posted by eddy riz fan'z fren'z | at 2:33 PM

1 comments:

kakJAHku said...

fadddd...kakjah telah mentag anda..sila ke blog kakjah yek..

Post a Comment